hitler هتلر

Comments

M. El-Hajj said…
جميل يا عبدالله

بتابع رسوماتك في الدستور و شفتك هناك كذا مرة بس ماتكلمناش

تصدق كنت لسة لابس تيشيرت بنفس الألوان دي النهاردة
ألف مبروك يا عبدالله
مين دا ؟ هتلر؟
:)
مرسي يا ابو الزنوج
ولازم يا عم الحاج نتعرف


مرسي يا احمد نورت البلوج
ايوه ده هتلر
باسم شرف said…
عبدالله
جميل مدونتك لان كلها رسم
وانا اتبسطت كتير لما شفت معرضك

والرسومات اكتر من هايلة

كل سنة وانت طيب ياجميل

باسم شرف
مرسي يا باسم
وانت طيب و بخير
انا افضل الرسم لا الكتابة
ihath said…
تعجبني رسوماتك
ihath
مرسي جدا
و شكرا علي التعليق الجميل الموجود علي مدونتك
Anonymous said…
البورتريه ده جامد جدا
تسلم ايدك والوانه حلوة جدا وذكيه
كل رسمه ف البلوج ليها طعم مختلف
مخلوف
الفنان الكبير قوي مخلوف
نورت البلوج يا فنان
طب و النبي انا اقولك ايه بعد المدح ده كله طيب؟
بطل يا بني تكون موهوب كده علشان الواحد لما يتكلم يرفع من معنوياتك !!!
دمت رائقًا يا فنان
:)
Gemyhood said…
انت صاحب موهبة و اتمنى يكون فى بينا تعارف
محمد علاء
صداقتك تكفي لكي تكون معنوياتي مرتفعة

mr.gemyhoood
مرسي يا عم الحاج
انا يشرفني معرفتك
keep doin what u doin man
gonna pass here alot isA

Popular Posts