شفايف

Comments

makhlouf said…
جميلة جدا يا عبد الله
تسلم ايدك
الوانها رائعة
عجبني اسمها اوي
الوانها عبقرية كمان
هيه مش احلى رسمك بس مختلفه
qindeel said…
حلوة و الله يا عبد الله و مشرقة على غير العادة
:)
اللللللللللللللللللللللللله
ألوانها بديعة
أنا مع كل تحفه جديدة ليك باكتشفك من أول و جديد
حلوة جدا
يا عبدالله
hicham rahmah said…
حلوة اوييييي دي بجد
ولد ياعبداللة فعلا
Racha Khoury said…
تعرف يا عبدالله بجد يعني من غير مجاملات
انت بجد فنان يعني في كل الاتجاهات المختلفة والاساليب مميز وهي دي صفات الفنان الصح انا لسه بلعب:) بالنسبة ليك بحس اني برسم باتجاه واحد ومش بعرف اطلع منه
وانت بجد استاذ يعني ما شاء الله عليك ربنا يحميك شغلك مميز وجامد
وانا مبسوطة اني اعرفك

واحشتنا ومنتظرين اعمال جديدة
باسم شرف said…
معقولة في خيالك بنات حلوة بالشكل ده وبالتفاصيل دي انا لو منك اكتب كمان عشان خسارة البنات الحلوة دي

حلوة بجد يا معلم
بالتوفيق دايما
شغل عالي جدا جدا يا معلم
Anonymous said…
يا نهار اسود يا نهار اسود
ايه ده ؟ ايه ده ؟ يخرب بيتك !!!! انت كنت فين والمدونة دي كانت فين من زمان ؟ انت ازاي ساكت علي نفسك ؟ ايه الروعة دي ؟ انت رسوماتك في الدستور رائعة لكن - بصراحة لوحاتك هنا قمة ما بعدها قمة -اللوحات جميلة و التصميم جميل ) خصوصا البنت اللي في الخلفية وبتمص المصاصة دي عسل
واللوحات اروع مما كنت اتخيل صدقني انت لازم تطلع كل اللي جواك و علي طول حرام الابداع يفضل مستخبي طول السنين
في ملحوظة بقي علي صورة الاب الروحي مالون براندو ( تحديدا لوحة منشورة في 10 نوفمبر 2006 هي الاروع من التانية بصراحة )
وانا بصراحة اعشق ثلاث ثلاثيات
ثلاثية الماتريكس والاب الروحي و وثلاثية ملك الخواتم
وانت كده كأنك دست علي الوتر الحساسي
الاب الروحي يا سلام عظمة واللوحة عظمة اسمحلي اني احتفظ بنسخة قص ولصق منها واظبطها واخليها خلفية الحاسب عندي لانها بجد صورة خلابة وفيها شغل وتحس انك انت نفسك - يا عبد الله - حابب اللوحة دي وانت بتعملها

ملحوظة تانية الصورة مطلعاك وسيم جدا !!! طبعا مش قصدي انت وسيم بره الصورة يا باشا متزعلش بس انا بتكلم علي ان لقطة الصورة تحس انها خليط من نظرة ال باتشينو 1974 علي مورينيو بس الشكل العام قريب لمصطفي شعبان

عموما دي اول مرة ادخل المدونة ومش حتكون اخر مرة ادخل المدونة الممتعة دي وانتظر مني زيارات كتير ! بس يا رب ما ازعجكش برغييي الكتيييييير قوي ده
وربنا يحفظك

محمد علم
Bassma said…
عبد الله .. اعزر لي جهلي .. بس كنت حابه اعرف هي دي لو مش اللوان اكوريل او اكولين او جواش او زيت او باستل او حتي الوان خشب .. ممكن تطلع ايه ؟؟ ارجو الافاده بجد
Bassma said…
اه عبد الله و في حاجه كمان .. هي ليه البنت بعيون زرقه و شفايف وردي و وش ناعم حرير .. كأنك مش من هنا .. !! ده مش اعتراض برده علي الموديل ده استفسار ..
mahmoud said…
بص يا عبوووووود
اكترشي بيعجبنى بعد الفكره التنفيذ اللى دايمالا يخلو من افكار شيطانيه
بجد انت لا تكف عن ابهارى
بالمناسبه فى حاجه دايما بانسى اقولك عليها الممثله الفرنسيه اللى انت رسمتها و مش عارف اسمها يا ترى انت لسه بتدور على اسمها؟

عموما هى فيروشكا فون ليندورف
حتى شوف:
http://web.archive.org/web/20040501060817/www.hqheadquarters.com/blowup/HemmingsandVeraushka2.JPG
makhlouf

مرسيي يا مخمخ
-------------------------------------
كراكيب نهي محمود

مرسيي يا جمييل
و مبروك علي الكتاب
-------------------------------------
quindeel

مرسي
-------------------------------------
طارق امام

مرسيي يا معلم
------------------------------------
lankash

مرسي يا عم هشام
-----------------------------------
rasha

مرسييي يا رشا
انا اللي باتشرف بيكي
مرسيي علي اهتمامك و ذوقك
------------------------------------
باسم شرف

مرسييي يا باسم
انتو لسه شفتوا حاجة
------------------------------------
محمد صلاح العزب

مرسييي يا معلم
------------------------------------
sosa

?
-----------------------------------
محمد علم

مرسيي يا معلم
-----------------------------------
bassma

اسألي براحتك
من ده علي ده
و بتتعالج علي الكمبيوتر
-----------------------------------
bassma

شوفي يا ستي
اولا دي رسمة فيها جزء من الحقيقة علي خيال
ثانيا مين قالك ان مصر مفيهاش بنت بعيون زرقه و شفايف وردي و وش ناعم حرير
امال لو شوفتي واحدة سمرا و عينيها خضرا هتقولي ايه
مصر بلد العجايب
مصر ام الدنيا
-----------------------------------
moody

يا باشا مرسييييي
-----------------------------------
We2am said…
enta hatfdl 6ol 3omrk kida malksh 7al???
mabrok ya m3lm :)
Anonymous said…
انا اول ما شوفت الصورة دي اتصدمت الصورة دي تحفة خرافة جميلة جدا جدا طبعا زيها زي ايس صورة كلها صمت بس الصورة دي بالذات الصمت فيها ممكن يبعت لكل واحد رسالة يعني انا حاسس ان الصورة ادتني امل كبيير دلوقتي بس مش فاهم لية
بس بجد صورة خطيرة
ربنا يوفقك
Anonymous said…
مقولكش الصوره دى من الاخر يعنى لو فى معرض هشتريها علطول
تسلم

Popular Posts